Monday, September 8, 2008

MPV Proton yang baru...........

Salam semua, aku cuba mencari gambar MPV keluaran Proton yang terbaru… Tapi tak jumpa la, semuanya aku tengok gambar yang sama je… Kebanyakannya diorang cilok dari blog syamsulariff.com. Namun, ada satu gambar yang betul-betul menarik perhatian aku. Mungkin gambar ini adalah wajah sebenar proton MPV tu…

mpvproton

Pandangan sisi hadapan

mpvproton

Pandangan sisi belakang

Kalau nak diikut ada macam-macam versi, aku pun tak tau nak percaya yang mana. Tunggu je la kete tu kuar anti… :)

Korang rasa cantik ke kete kat atas ni?

Apa pun aku rasa Kancil buruk aku lagi cantik !...... Sebabnya dalam zaman yang serba orang berkira ni..lagi baik elakkan tak berhutang..Kalau nak hutang pun biar le jumlanya kecil jek ..Kecuali terdesak . Anyway cam aku ni anak dah lima....kene gek tukar keta tapi aku nak tunggu ...sampai hutang habis bayar . Biar le aku lenjan kancil yang berusia hampir 10 tahun tuh !. Itulah keta pertama aku sejak aku jadi cikgu...Manyak sayang woo..........

No comments: