Saturday, February 20, 2010

Rezeki....lagi...


Lama tak update blog nie...Oklah may be ada ckirt story that can be shared together....

Lepas Najeeha dok asrama...aelis rasa agak terkurang ckit dalam rumah....kekadang bila nak makan nasi...siap kata.".Mama..najehha tak nak makan sekali ke? selalu kalau bab makan dia le yang mula-mula kat meja makan nie..." then..Aku kata " Abang..diakan kat asrama..lah"..Tapi dia pandai cover.." Oh yer ker..saja nak tanya..mama ingat tak?" Memang aelis...ego dia..tak bley nak hilang..tapi aku terima denga redha..coz..dia adalah lelaki yang cukup membahagiakan aku...
Werll...one day masa nak tido..tanya..aku..abg rasa kita dah patut tambah ni..Nasreen pun dah besar lah...terbeliak rasa mata aku ni..terbayang sakit menerankan nasreen tak hilang lagi dah nak kena meneran lagi satu....but aku jawab..." Mama not ready yet"...tapi dia kata.." I 'm ready "....Aku tergamam..jugak...Hari-hari kami berjalan spt biasa..akhirnye masa birthday aku 22/1/2010...aku preggy..lagi...reaksi anak-anaku...




Najeeha: eee..mama..
Najwa : Alhamdulillah..Najwa suka mama besalin sebab dapat makan sedap kat KSH ( cit! poorah)
Naim: Naim rasa ada baby boy ni..sambil pegang perut aku
Nadhrah : Adah suka ada adik lagi
Nasreen: ...tak paham pun

Yang best reaksi Aelis: Mama boleh minta papa-apa jer...yang abang mampu..
N permintaan aku : Mama tak minta banyak..tolong tukar kereta besar ckit..dah tak sanggup rasa naik civic tu..dia tersenyum...

No comments: