Saturday, February 7, 2009

RINDU AKU PADA DIA...................





Dia yang banyak berjasa pada ku berbelas-belas tahun..
Dia tolong aku masa husbang aku gi outstation esp tahun 2000..
Dia hantar aku gi ckeck maternity monthly
Dia hantar aku gi pasar,gi kursus kat kuantan, siap sampai ke kemaman
Dia hantar aku gi sekolah..
Dia jarang menyusahkan aku..jarang rosak
Dia bawak aku dan anak-anak ku kesekolah...
Aku tak akan lupa jasa dia..
Tapi aku terpaksa tukar dia KERANA...
Keluarga aku dah beasr dan dah tak muat..
Aku terpaksa...
Doaku semoga yang menjaganya ..Jagalah spt aku jaga..
Dia adalah..CBA 4253...

2 comments:

zieha said...

akak..dh jual erkk keta tu..skrg pakai keta apa..dia meragam dok masa nk jual?

naha said...

Salam..Haah la..Zieha akak jual dah...Masa jual tu tip top lagi...aka amik myVi SE..as a second car can senag ..paham la kuantan..kan..parking payah!..Thanx 4 d comment..hope will b a friend 4 sharing...